Navigasjon

Brukere online

· Gjester online: 2

· Web medl. online: 0

· Antall medlemmer: 48
· Siste medlem: joachim

Tilfeldig foto

Siste skudd på stammen
Siste skudd på stammen
Medlemmers fly

Siste Brukere Online

John Ivar01:24:24
Fred-Are09:03:20
Roy 1 dag
Pleym 1 dag
Angel 2 dager
per andre 2 dager
TrulsS 1 uke
Barry 1 uke
okh 1 uke
Espen 2 uker

Siste artikler

Forumtråder

Fødselsdager

GlacierOkt 01
KennethOkt 13
RoyOkt 25
Rune ROkt 28
SveinNov 18

Klikk her
for å legge inn din fødselsdag.

Tilfeldig foto

Hitec mottaker rescue
Hitec mottaker rescue
Spesielle hendelser

Viser tråd

Lyngdal Air :: The Lounge :: Kjøp og Salg
 Skriv ut tråd
Diverse til salgs.....
Barry
#1 Skriv ut innlegg
Lagt til d. 16/01/2010 12:25
Medlem

Antall innlegg: 7
Innmeldt: 02.09.07

Jeg har en Ripmax Extreme byggesett som er ca. 50 størrelse. Ordentlig dimensjonert material til modellen som er egentlig ganske stor for motorstørrelsen. Imponerende tail dragger

Kr 900.- ferdig prutet

Jeg har en Cambrian Acrostar byggesett som er en .40 størrelse modell. En grei 'all-round' aerobatic fly, trail dragger.

kr 600.- ferdig prutet

Jeg har en Carl Goldberg Ultimate som ble kjøpt inn som restaurerings objekt/deler til et ny byggesett som jeg tilfeldigvis har på loftet...... Vingene er hel og fin. Kroppen er hel og fin fra canopy'n og bakover, samt stab og bakvingen. Diverse overføring som pull-pull er fremdeles installert. Bygget i sin tid av Finn Johansen fra Lillesand som er en anerkjent modellbygger/flyver. ABS cowling fra det nye settet følger. Den er trukket med duk og lakkert. Eventuelle deler/tegninger kan kopieres fra det nye settet.

Kr 500.- ferdig prutet (prisen jeg betalt for det)

De overnevnte fly kan taes med på årsmøte som kommer snart eller om noen har en bestemt interesser kan vi ordne noe, oss imellom før den tid. Selges fordi jeg alt for mange fly på kontoret og på loftet.......

Mobil nr: 91 74 55 60
Redigert av Roy den 14/02/2010 19:44
Biggles

Gå til forum:
Generert på: 0.39 sekunder
282,880 Unike besøk